لباس دفاع شخصی بچه گانه که گردش خون را تنظیم می کند

مهم نیست که چه هنر رزمی را تمرین می کنید، برای رسیدن به اهداف تمرینی خود باید لباس دفاع شخصی بچه گانه مناسب برای فرزندان خود انتخاب کنید.

در Fight Equipment UK ما فقط بهترین لباس‌های هنرهای رزمی را در اختیار شما قرار می‌دهیم، بنابراین چه به دنبال یک یونیفرم خاص مانند جیو جیتسو برزیلی (BJJ) Gi، شورت موی تای یا کفش‌های بوکس حرفه‌ای باشید، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم.

برای اطمینان بخشی به مشتریان خود از کیفیت و اصالت محصولات، ما طیف وسیعی از محصولات را عرضه می کنیم که توسط نهادهای حاکم ورزشی مانند فدراسیون بین المللی جیو جیتسو برزیل (IBJJF)، شورای جهانی بوکس (WBC)، انجمن بین المللی بوکس (مورد تایید) قرار گرفته اند.

AIBA، فدراسیون جهانی کاراته (WKF)، فدراسیون بین المللی جودو (IJF)، اتحادیه جهانی کیک بوکسینگ سازمان (WAKO)، فدراسیون جهانی تکواندو (WTF).

ما همچنین لباس‌های ورزشی و تناسب اندام ممتاز را از برندهایی مانند آدیداس، کرونک، تاتامی، لباس‌های جنگی تاتامی، ویکد وان، فایرتکس و دوقلوها عرضه می‌کنیم تا بتوانید در هر کجا که هستید احساس راحتی کنید و عالی به نظر برسید.

لباس

اگر در مورد لباس، یونیفورم یا مجموعه لباس های هنرهای رزمی سؤالی دارید، لطفاً با ما تماس بگیرید و ما با خوشحالی به شما کمک خواهیم کرد.

ته یک هنر رزمی است که در اوکیناوا ژاپن شکل گرفته است. با تکنیک های ضربه ای مانند مشت و لگد مشخص می شود.

لباسی که در کاراته پوشیده می شود گی نام دارد و شامل شلوار گشاد و ژاکتی است که از کمر بسته می شود.

جی معمولاً سفید است، اما تمرین‌کنندگان سیاه هم می‌پوشند.

کمربند با گی بسته می شود و رنگ آن نشان دهنده رتبه کاراته کا (تمرین کننده) است. کمربندهای سفید را افراد مبتدی می پوشند، در حالی که تمرین کنندگان پیشرفته کمربند مشکی می پوشند.

تجهیزات کاراته شامل یک دستکش تمرکز است که توسط شریک تمرینی پوشیده می شود و برای هدف قرار دادن ضربات کاراته کا استفاده می شود.

محافظ دهانی نیز برای محافظت از دندان ها در برابر آسیب دیدن در اثر ضربه به سر استفاده می شود.

از دیگر لباس های محافظ می توان به ساق پا و محافظ سینه اشاره کرد.

به یاد داشته باشید، می توانید تمرینات کاراته را با یا بدون تجهیزات انجام دهید. با این حال، تجهیزات خاصی مانند دستکش فوکوس و محافظ دهان برای جلوگیری از آسیب توصیه می شود.