تخت بیمارستانی مشهد مشکل پوستی را درمان می کند

همیشه تخت بیمارستانی مشهد را می توان در سر، پاها و تمام ارتفاع آنها بالا و پایین برد. در حالی که در تخت‌های قدیمی‌تر این کار با لنگ‌هایی که معمولاً در پای تخت یافت می‌شوند انجام می‌شود، در تخت‌های مدرن این ویژگی الکترونیکی است.

امروزه، در حالی که یک تخت تمام برقی دارای ویژگی های بسیاری است که الکترونیکی است، یک تخت نیمه برقی دارای دو موتور است، یکی برای بالا بردن سر و دیگری برای بالا بردن پا.

بالا بردن سر (که به عنوان موقعیت فاولر شناخته می شود) می تواند مزایایی را برای بیمار، کارکنان یا هر دو فراهم کند. موقعیت فاولر برای نشستن بیمار به صورت عمودی برای تغذیه یا فعالیت‌های خاص دیگر استفاده می‌شود، یا در برخی بیماران می‌تواند تنفس را آسان کند یا ممکن است به دلایل دیگر برای بیمار مفید باشد.

بالا بردن پاها می تواند به سهولت حرکت بیمار به سمت تخته سر کمک کند و همچنین ممکن است برای شرایط خاصی ضروری باشد.

تخت

بالا بردن و پایین آوردن ارتفاع تخت می تواند به رساندن تخت به سطحی راحت برای بیمار در داخل و خارج شدن از تخت و یا برای کار مراقبین با بیمار کمک کند.

تخت ها دارای ریل های جانبی هستند که می توان آنها را بالا یا پایین آورد. این ریل‌ها که به عنوان محافظ برای بیمار عمل می‌کنند و گاهی اوقات باعث می‌شوند بیمار احساس امنیت بیشتری کند، همچنین می‌تواند شامل دکمه‌هایی باشد.

که کارکنان و بیماران برای حرکت دادن تخت، تماس با پرستار و یا حتی کنترل تلویزیون برای عملکرد خود استفاده می‌کنند.

انواع مختلفی از ریل های جانبی برای اهداف مختلف وجود دارد. در حالی که برخی از آنها صرفاً برای جلوگیری از افتادن بیمار هستند، برخی دیگر تجهیزاتی دارند که می‌توانند به خود بیمار بدون محدود کردن فیزیکی بیمار در رختخواب کمک کنند.

ریل های جانبی، اگر به درستی ساخته نشوند، می توانند برای گیر افتادن بیمار خطرآفرین باشند.

در ایالات متحده، بیش از 300 مرگ در نتیجه این بین سال های 1985 و 2004 گزارش شد در نتیجه، سازمان غذا و دارو دستورالعمل هایی را در مورد ایمنی ریل های جانبی تنظیم کرده است.

در برخی موارد، استفاده از ریل ممکن است به دستور پزشک نیاز داشته باشد (بسته به قوانین محلی و سیاست‌های تاسیساتی که در آن استفاده می‌شود) زیرا ریل ممکن است نوعی مهار پزشکی در نظر گرفته شود.

برخی از تخت‌های پیشرفته مجهز به ستون‌هایی هستند که به کج شدن تخت تا 15 تا 30 درجه در هر طرف کمک می‌کنند.