ظروف ملامین خارجی قند خون را کنترل می کند

همیشه ظروف ملامین خارجی از یک ترکیب شیمیایی با پایه آلی و غنی از نیتروژن ساخته شده است. کیفیت های بادوام و مقاوم در برابر حرارت آن را برای تولید ظروف غذاخوری پلاستیکی قوی، لمینت ها و چسب ها عالی می کند.

تولیدکنندگان با ترکیب رزین ملامینه با مواد تقویت کننده، ماندگاری مشخص ملامین را ایجاد می کنند. شما می توانید ظروف ملامینه را در هر رنگ، طرح و شکلی خریداری کنید.

10 مزیت برتر ظروف غذاخوری ملامینه لیست ما از مزایای برتر پلاستیک ملامینه را بخوانید تا بدانید چرا اپراتورهای خدمات غذایی به ظروف غذاخوری ملامینه روی می آورند.

پلاستیک ایمن برای غذا: FDA ملامین را به عنوان پلاستیک ایمن برای سرو غذا تایید می کند مقرون به صرفه: ظروف ملامینه یک جایگزین اقتصادی برای چینی هستند.

ظروف

سایر مواد را تقلید می کند: ملامین سبک وزن را می توان به گونه ای به پایان رساند که شبیه ظروف سنگی، چینی یا چوب واقعی باشد.

در هزینه های تعویض صرفه جویی کنید: ملامین به سختی شکسته می شود، تراشه یا خراشیده می شود سبک وزن: با ظروف غذاخوری ملامینه سبک از کارکنان خود در برابر فشارها محافظت کنید.

مقاوم در برابر دما: ملامین گرمای غذاهای آبکاری شده را جذب نمی کند و سوختگی های تصادفی را کاهش می دهد.

قابل شستشو در ماشین ظرفشویی با پلاستیک ملامینه قابل شستشو در ماشین ظرفشویی، تمیز کردن و از بین بردن میکروب ها را تسریع کنید.

گزینه های پایدار ارائه می دهد: یک خط ظروف غذاخوری ملامینه سازگار با محیط زیست و زیست تخریب پذیر انتخاب کنید.
طرح های همه کاره: ملامین تقریباً در هر رنگ، شکل و سبکی وجود دارد.

همه مناطق سرو می توانند از ظروف یکسان استفاده کنند: به دلیل دوام آن، می توانید از همان خط ظروف غذاخوری ملامینه در اتاق غذاخوری، پاسیو و بار کنار استخر استفاده کنید.

مقرون به صرفه بودن و ماندگاری ظروف ملامینه غیرقابل انکار جذاب است، اما نگرانی‌های ایمنی باعث می‌شود که آیا نوع دیگری از ظروف غذاخوری سرمایه‌گذاری بهتری باشد یا خیر.

از آبکاری تا استفاده از مایکروویو، ما به متداول ترین سؤالات در مورد ایمنی ملامین در بخش های زیر پاسخ می دهیم.