فرش تمام ابریشم دستباف در گینس ثبت شد

همیشه فرش تمام ابریشم دستباف را می توان یکی از نفیس ترین و ارزشمندترین جلوه های هنر اصیل ایرانی دانست که شهرت جهانی دارد. وقتی صحبت از فرش ابریشم می شود.

اولین چیزی که ممکن است ناخودآگاه به ذهنمان خطور کند قیمت بالای و تجمل آن است که باعث شده این نوع فرش نه تنها به دلیل کیفیت و ظرافت خاصی که دارد، بلکه به عنوان یک سرمایه گذاری در آینده مورد استقبال قرار گیرد. برو بالا.

در این مقاله قصد داریم تمامی جنبه های فرش فراهان را از مهمترین ویژگی ها و انواع آن گرفته تا اطلاع از مکان مناسب استفاده و نوع شستشو و نگهداری آن را به طور کامل برای شما بررسی کنیم.

بنابراین توصیه می کنیم اگر قصد دارید این فرش را داشته باشید. برای خرید یا شناخت این نوع فرش تا انتها با ما باشید.

فرش

وقتی در مورد شناخت و معرفی یک محصول یا اثر صحبت می کنید، باید در مورد هر چیزی که باید بدانید دقیق باشید.

در مورد فرش ابریشم دستباف این دانش به مواردی مانند مهارت قالی بافی، طرح فرش دستباف، محل بافت فرش، سن، الیاف، تعداد گره، رنگ و اندازه بستگی دارد.

شناخت این فرش به قدری مهم است که حتی خریداران خارجی نیز حاضرند به صورت حضوری به ایران سفر کنند تا بتوانند مراحل بافت را از نزدیک مشاهده کنند. صادر شود.

قبل از هر انتخاب یا خریدی در مورد فرش ابریشمی دستباف خود باید توجه داشته باشید که آیا این خرید و این نوع فرش برای شما مناسب است یا خیر.

به طور کلی افرادی که فرش ابریشم می خرند در این مورد دو دیدگاه دارند، دسته اول این است که به طور خاص به دنبال هنر، اصالت و زیبایی هستند و به بحث مادی آن توجه چندانی ندارند.

اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، باید به حرف شما گوش کنیم که خرید فرش ابریشمی بسیار ظریف گزینه مناسبی برای شما نیست، زیرا قرار است از این نوع فرش به عنوان فرش کف استفاده کنید.

و به همین دلیل است که فرش شما را به این موضوع تبدیل کرده است. پا زیادی می گیرد و میزان کثیفی آن زیاد می شود و با ادامه آن فرش شما نیاز به شست و شوی زیادی دارد که اگر فرش شما بسیار ظریف باشد .

عده ای روی هدف اصلی خرید فرش ابریشم دستباف سرمایه گذاری کرده اند و به این موضوع توجه زیادی دارند. برای این افراد نیز باید توصیه کنیم.

در شرایط اقتصادی امروز می توان این گزینه را گزینه بسیار مناسبی دانست فرش ابریشم دستباف عموماً کار نفیسی است که مانند خانه و طلا با نوسانات ارز، قیمت و ارزش آن کم نمی شود.