خاک برگ موجب از بین رفتن آفات یک درخت شد

کپک برگ یک اصلاح عالی خاک است، این در اصل یک نرم کننده خاک است که حفظ آب خاک برگ را افزایش می دهد.

کپک برگ ساختار خاک را بهبود می بخشد و یک زیستگاه فوق العاده برای زندگی خاک، از جمله کرم های خاکی و باکتری های مفید فراهم می کند، با این حال، تغذیه زیادی را فراهم نمی کند، بنابراین برای افزایش باروری همچنان باید کمپوست یا سایر کودهای آلی اضافه کنید.

دو روش رایج برای تهیه قالب برگ وجود دارد و هر دو فوق العاده ساده هستند، با این حال، به خاطر داشته باشید که کپک زدن برگ یک شبه اتفاق نمی افتد.

برگ های ریخته شده را در گوشه ای از حیاط یا داخل سطل چوبی یا سیمی انباشته کنید، شمع یا سطل باید حداقل 3 فوت عرض و 3 فوت ارتفاع داشته باشد، برگ های خود را انباشته کنید و کل توده را کاملا مرطوب کنید.

بگذارید بماند، گهگاه سطح رطوبت را در دوره های خشک بررسی کنید و در صورت لزوم آب اضافه کنید، کیسه را با برگ پر کنید و آنها را مرطوب کنید، کیسه را ببندید و سپس تعدادی سوراخ یا شکاف در کیسه برای جریان هوا ایجاد کنید.

خاک

بگذار بنشیند، هر ماه یا دو ماه کیسه را از نظر رطوبت بررسی کنید و اگر برگها خشک شدند آب اضافه کنید، بگذارید توده یک سال تا دو سال بماند، اندازه برگ ها، موقعیت جغرافیایی شما و سایر عوامل خاص مکان بر این جدول زمانی تأثیر می گذارد و آن را کوتاه یا طولانی تر می کند.

قالب برگ کاربردهای متعددی در باغ دارد. برای بهبود ساختار خاک و حفظ آب، می توانید آن را در بسترهای باغچه حفر کنید یا آن را بکارید، یا از آن به عنوان مالچ در بسترهای چند ساله یا باغچه های سبزیجات استفاده کنید.

همچنین به دلیل قابلیت نگهداری آب در ظروف فوق العاده است، قبل از افزودن برگ ها به انبوه یا کیسه خود، چند بار با ماشین چمن زنی روی آن ها بچرخانید، قطعات کوچکتر سریعتر تجزیه می شوند.
از یک بیل یا چنگال باغچه برای چرخاندن توده برگ خود هر چند هفته یکبار استفاده کنید، اگر از روش کیسه پلاستیکی استفاده می کنید، آن را برگردانید یا خوب تکان دهید.

اگر از روش شمع یا سطل استفاده می کنید، روی شمع خود را با برزنت پلاستیکی بپوشانید، این کار باعث می شود که برگ ها به طور مداوم مرطوب و گرم نگه داشته شوند.