اسکاج شیراز جایزه اسکار گرفت

 با کشیدن اسکاج شیراز  روی ظروف کثیف قبل از شستن با Dish Squeegee در زمان و آب صرفه جویی کنید سیلیکون منعطف و ترکیب لبه‌های صاف و منحنی باعث می‌شود که باقیمانده غذا از بشقاب‌ها و کاسه‌ها تمیز شود.

برای کنترل شکل و دارای یک دستگیره راحت و بدون لغزش است، همچنین برای فشار دادن ضایعات در زهکشی سینک، یا آبکش کردن میزهای خیس و سینک ها عالی است.

در حالت ایستاده یا کنار سوراخ آویزان مناسب آن نگهداری کنید تا ظروف را کمتر بشوییدبه دنبال راهی برای تمیز کردن ظروف کثیف خود و در عین حال صرفه جویی در مصرف آب و انرژی هستید.

پس شاید بهتر است نگاهی به این ظروف ظرفشویی شگفت انگیز بیندازید. این ابزارهای تمیز کننده زیبا جمع و جور، بادوام و آماده استفاده هستند.

اسکاج

پس از سرمایه گذاری در یکی از این محصولات مفید، ظرف مدت کوتاهی ظروف تمیز و سطوح درخشان خواهید داشت.

ما می دانیم که در حال حاضر تعداد زیادی اسکاج برای خرید در دسترس هستند و ممکن است انتخاب بهترین آن برای شما سخت باشد.

بنابراین برای کمک به شما در جستجوی شما، ما چهار مورد از بهترین اسکاج های فروش را گردآوری کرده ایم که کار را انجام می دهند.

این اسکاج ها هر کدام مزایای منحصر به فرد خود را دارند و ما امیدواریم که شما آن را پیدا کنید که برای شما مناسب است.

شما عاشق محصولات انتخاب شده توسط ویرایشگر ما خواهید شد! FYI: ما شریک وابسته آمازون هستیم و ممکن است سهمی از فروش خرید شما (بدون هیچ هزینه ای برای شما) دریافت کنیم.

این سینک ظرفشویی کوهلر که با استفاده از ساختار سیلیکونی مقاوم در برابر لکه طراحی شده است برای تمیز کردن نشت های مرطوب و خشک ایده آل است.

اسکاج نیز به راحتی جدا می شود و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است، اما موارد بیشتری نیز وجود دارد. دسته مخصوص طراحی شده این اسکاج به این معنی است.

که می توانید آن را از هر سطح صاف، روی میز یا لبه سینک آویزان کنید. ذخیره سازی آن را آسان می کند و در دسترس قرار می گیرد.