نکته مهم در مورد خرید کفش کار ایمنی نگهبان که احتمالا نمی دانید

کفش‌های کار که گاهی اوقات به آن‌ها کفش‌های کار نیز گفته می‌شود، کفش‌های کار ویژه‌ای هستند که نه تنها محافظت و ایمنی در محل کار را مطابق با دستورالعمل‌های EN و کلاس‌های ایمنی ارائه می‌دهند، بلکه پوشیدن آن راحت و راحت است.

در همان زمان، آنها همچنین خواسته های مد امروزی را برآورده می کنند.

در حالت ایده‌آل، ظاهر کفش کار ایمنی نگهبان به سختی با کفش‌های روزمره متفاوت است.

بنابراین آنها نه‌تنها ویژگی‌های کاربردی دارند ، بلکه کفش‌هایی هستند که مردم دوست دارند بپوشند و افراد شاغل می‌توانند هنگام بیرون رفتن و بیرون از خانه به شیک بپوشند.

آنها برای محافظت از پاها عمل می کنند و اقدامی برای ایمنی شغلی هستند که توسط کارفرمایان یا قانون در بسیاری از مشاغل تجویز می شود.

از آنجایی که هر شغلی نیازهای متفاوتی برای یک کفش کار خوب دارد، در نسخه های بسیار متنوعی موجود است.

در حالی که بهداشت و مقاومت در برابر لغزش و همچنین سطح بالایی از راحتی در بیمارستان یا مطب پزشک از اهمیت بالایی برخوردار است، پاها در صنعت باید در برابر ضربات یا ضربات سنگین محافظت شوند.

کفش

کفش های ایمنی در آنجا و همچنین در مشاغل استفاده می شود که خطر آسیب را به دلیل مواد استفاده شده و لوازم جانبی داخلی به حداقل می رساند یا کاملاً از بین می برد.

در اینجا کلاهک های ایمنی پا که به عنوان کلاهک های فولادی نیز شناخته می شوند، رایج هستند.

برای اینکه بتوان خطرات و خطراتی را که یک کفش کار در برابر آنها محافظت می کند، طبقه بندی کرد، کفش های ایمنی به اصطلاح در کلاس های ایمنی طبقه بندی می شوند.

این ها را می توان در فروشگاه BFL-Versand به عنوان کفش ایمنی یا چکمه های بند دار ایمنی خریداری کرد.

مدل‌های کلاس ایمنی S1 برای حرفه‌هایی مناسب هستند که در محیط‌های بسته و در زمین خشک کار می‌کنند و کفش‌های کلاسیک کار برای کارمندان انبار و تدارکاتی هستند که به زیره میانی مقاوم در برابر سوراخ شدن نیاز دارند.

کفش ایمنی S1 همچنین ضد الکتریسیته ساکن، مقاوم در برابر بنزین و روغن بوده و جذب انرژی خاصی در ناحیه پاشنه پا دارد.

کفش های ایمنی S2 ایمنی و پایه محکمی را حتی در مناطق مرطوب تضمین می کنند و انتخاب مناسبی در تولید یا کار در فضای باز هستند.

در اینجا به طور موثری از نفوذ آب و جذب آب کفش جلوگیری می شود. ضوابط استاندارد EN ISO 2034 باید توسط کفش ایمنی S2 رعایت شود.

کفش‌های کار که مطابق با کلاس ایمنی S3 هستند دارای زیره‌های پروفیلی هستند و به مچ پا ثبات بیشتری می‌دهند تا از پیچ خوردن پا جلوگیری شود. آنها همچنین به طور قابل توجهی در برابر سوراخ شدن مقاوم هستند.