مردی که به خاطر علاقه شدیدش به کفش new balance 530 با کفشش ازدواج کرده است

نیوبالنس 990 سال 1982 مطمئناً از نظر برچسب قیمت یک مدل پیشرو بود و اولین کفش ورزشی 100 دلاری در بازار بود.

یکی ازمذل های پر طرفدار کفش های نیو بالانس، کفش new balance 530 است و فروش بسیار زیادی دارد.

در نهایت NB990 از چرخش خارج شد و به نفع کفشی شیک‌تر و مدرن‌تر شد، اما نسخه اصلی در نهایت در سال 2012 برای جشن تولد 30 سالگی خود احیا شد، با یک واحد Vibram در امتداد پایین و بقایای مچ پا MCD کامل شد.

میراث New balance 991 برای همیشه به استیو جابز و وسواس او با تکرار جیر خاکستری بدون حاشیه گره خورده است.

مطمئناً، زمانی که این مدل برای مدت کوتاهی از تولید خارج شد، او به سراغ نیو بالانس 992 رفت، اما تا زمانی که این مدل وجود داشت، 991 کفش انکارناپذیر او بود.

این کفش طی سال‌ها در دو مدل ساخت بریتانیا و ساخت ایالات متحده مجدداً عرضه شده است و همچنان در هر بار عرضه‌ی آن، پرفروش‌ترین برند برای این برند است.

کفش

New Balance 993، که در اصل به عنوان یک دونده با مسافت پیموده شده در نظر گرفته شده بود، ممکن است در دسته بندی “کفش پدر” قرار گیرد، اما به عنوان یکی از همه جا حاضر و در دسترس ترین ها در بین پیشنهادات آنها قرار دارد.

993 همچنین یکی از تنها چند مدل New Balance است که از طریق فرآیند سفارشی سازی این شرکت در دسترس است.

درست است، نه تنها آنها جفت های درون خطی را در اینجا در ایالات متحده تولید می کنند، بلکه حتی می توانید رنگ خود را طوری طراحی کنید که در مین تولید شود.

کلاسیک دیگر ساخت ایالات متحده، New Balance 996 برای اولین بار در قفسه های کفش ورزشی در سال 1988، در ترکیبی عالی از جیر و مش ارائه شد.

سیلو تا حد زیادی از کانون توجه همکاری ها دور مانده است (اگرچه اجرای بیست و پنجمین سالگرد پروژه های تیمی امسال این موضوع را تغییر می دهد)، اما با این وجود به لطف ساخت بی انتها و کاربردهای سبک همه کاره خود، موفقیت زیادی کسب کرده است.

New Balance 997 در سال 1991 سیستم های جذب شوک خود را دو برابر کرد و فناوری های بالشتک ENCAP و C-CAP خود را با تمرکز واضح بر پشتیبانی از قسمت میانی پا ترکیب کرد.

عرضه‌های معاصر این مدل بسیار اندک بوده است، اما در سال‌های اخیر به لطف پیشنهاد همکاری غیرمنتظره و همچنین مشاهده کانیه وست در حال تکان دادن نسخه United Arrows، دو ضربه بزرگ در رادار کفش‌های ورزشی داشته است.