ماشین شارژی اسباب بازی موجب مرگ کودکی شده است

فرزندان  دوست دارند با ماشین شارژی اسباب بازی بازی کنند. به محض ورود بازدیدکننده به آپارتمان، دو پسر از قبل روی وسایل نقلیه نشسته اند و در راهرو، اتاق بچه ها و اتاق نشیمن مسابقه می دهند.

این به شما و دوست دخترتان زمان زیادی برای نوشیدن قهوه و صحبت کردن می دهد.

این راهنمای خرید توضیح می دهد که کدام ماشین شارژی اسباب بازی موجود هستند و برای چه سنی مناسب هستند.

قیمت ماشین شارژی اسباب بازی در گمرک تهران با توجه به قیمت ارز تغییر می کند و برای اطلاع از قیمت آن می توانید به سایتها و مراکز معتبر مراجعه کنید.

حتی زمانی که در حال خزیدن هستند، کودکان دوست دارند با ماشین‌ها، کامیون‌های اسباب‌بازی یا حیوانات در حال چرخیدن بازی کنند. این نه تنها سرگرم کننده است، بلکه مهارت های حرکتی خوب را نیز آموزش می دهد.

اگر بچه‌ها حتی بتوانند روی مدل‌های بزرگ‌تر بنشینند و خودشان ماشین‌های اسباب‌بازی را رانندگی کنند، این هماهنگی را تقویت می‌کند و رانندگان جوان یاد می‌گیرند که سرعت واکنش خود را ارزیابی کنند.

در برخی خودروها، اهرم ها یا سوئیچ ها را می توان فشار داد یا میل لنگ را چرخاند.

ماشین

از این می توان برای مثال برای روشن کردن آژیر پلیس، روشن کردن چراغ های جلو یا جابجایی محل بارگیری کامیون استفاده کرد.

کودکان تا سه سالگی دوست دارند چیزهایی را در دهان خود بگذارند. شما باید این را در هنگام خرید ماشین شارژی اسباب بازی در نظر بگیرید و وسایل نقلیه ای را ترجیح دهید که بزرگ هستند و دارای قطعات کوچک یا کم هستند.

کودکان در این سن ممکن است تحت تأثیر بسیاری از جزئیات کوچک یا اجزای فیلیگران قرار بگیرند. تا زمانی که کودکان بتوانند با خیال راحت راه بروند، وسایل نقلیه خودران نیز بسیار محبوب هستند.

خودروهای مربوطه از 60 یورو در دسترس هستند.

برای کودکان در سن مهدکودک، ماشین شارژی اسباب بازی می توانند ظریف تر باشند. کمباین یا تراکتور اسباب بازی در مینیاتوری بسیار یادآور نمونه اصلی است.

کودکان در این سن نیز دوست دارند با وسایل نقلیه ای بازی کنند که حالت عقب نشینی دارند: هر چه بیشتر بکشید، ماشین سریعتر دور می شود. هزینه اقلام جداگانه از 5 یورو است.