لامپ ویدئو پروژکتور که سردرد شما را خوب می کند

این روزها بیشتر از لامپ ویدئو پروژکتور جیوه ای استفاده می کنند که با ایجاد یک قوس الکتریکی بین دو الکترود در یک لامپ شیشه ای بسته پر از مخلوطی از گازهای جیوه ای، نور تولید می کنند.

در حین کار، فشار بیش از 200 اتمسفر و دما – 1000 درجه سانتیگراد است.

با گذشت زمان، قطعات فرسوده می شوند، تغییر شکل و از دست دادن مواد در الکترودها ایجاد می شود که باعث افزایش فاصله بین آنها می شود و به همراه آن ولتاژ الکتریکی لازم برای ایجاد و حفظ قوس الکتریکی نیز افزایش می یابد.

به محض اینکه ولتاژ مورد نیاز از پتانسیل بالاست (دستگاهی که ولتاژ لامپ را تامین می کند) بیشتر شود، لامپ از کار می افتد.

برای جلوگیری از خطر انفجار لامپاکثر پروژکتورها از روشن شدن با لامپی که بیشتر از زمان مورد نظر آن است، خودداری می کنند. گاهی اوقات ممکن است پروژکتور به دلیل گرم شدن بیش از حد لامپ خاموش شود.

لامپ

این می تواند به دلیل نقص ساخت در لامپ، یک پروژکتور گرد و غبار، گرفتگی فیلترهای هوا، خرابی فن، یا یک جسم شخص ثالث محفظه خنک کننده پروژکتور را مسدود کند.

پروژکتورهای جدید از لامپ هایی با فناوری پیشرفته استفاده می کنند که به آنها اجازه می دهد عمر بیشتری داشته باشند.

در ترکیب با حالت Eco که عمدتاً روشنایی تصویر را کاهش می دهد، می توان به طول عمر تا 5000 ساعت دست یافت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چه چیزی بر عمر لامپ تأثیر می گذارد و چگونه می توان آن را افزایش داد، به تصویر گرافیکی ما مراجعه کنید.

خوشبختانه، لامپ ها دارای گارانتی هستند، که اغلب می تواند شما را از خرابی زودرس لامپ نجات دهد.

لامپ UHE نوع خاصی از لامپ پروژکتور فشار قوی است که از اصل گرم کردن بخار جیوه تا دماهای فوق العاده بالا استفاده می کند. آنها دارای مشخصات فنی و عملیاتی عالی هستند، اما بسیار گران هستند.