قیمت سرامیک کف 60*60 درجه یک

سرامیک در ساختمان های مسکونی و اداری اهمیت زیادی دارد؛ و نوع سرامیک کف نیز از نوع دیواری بیشترین خرید و فروش را دارد چون کاربرد آن  بیشتر است. سرامیک کف در مدل های متنوع و طرح و نقش متفاوت وارد بازار می شود. لذا برای خرید آن باید به فروشگاه های سرامیک مراجعه نمود. این محصول در مراکز فروش بسته به کیفیت نرخ های متفاوتی دارد. مثلا قیمت سرامیک کف 60*60 درجه یک بسته به درجه بندی های آن فرق دارد.

قیمت سرامیک کف 60*60 درجه یک

صادرات سرامیک کف به کشور های اروپایی

صادرات سرامیک کف به کشور های اروپاییصادرات سرامیک کف به کشورهای اروپایی و به دیگر کشورها عرضه می شود. سرامیک های صادراتی از نوع درجه یک مرغوب و با کیفیت است که در بازارهای بین المللی خرید و فروش آنها زیاد می باشد. همچنین علاوه بر کشورهای اروپایی به دیگر کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای همسایه نیز صادرات می شود. صادرات به کشورهای اروپایی از طریق دریای جنوب و با واسطه از دیگر کشورها ارسال می شود.

مرکز توزیع سرامیک کف 60*60 در سراسر کشور

مرکز توزیع سرامیک کف 60*60 در سراسر کشورمرکز توزیع سرامیک کف ۶۰ * ۶۰ در سراسر کشور شرکت های توزیع کننده در بازار های داخلی هستند. این شرکت ها در کار خرید و فروش این محصول فعالیت دارند. لذا انواع سرامیک با برندها و طرح های مختلف را از تولید کننده خریداری نموده و در سطح کشور توزیع می کنند. فروش سرامیک کف درجه یک در شرکت های پخش اغلب در مراکز استان ها عمده می باشد. علاوه بر آن نمایندگی های فروش نیز به نوعی توزیع کننده گان این محصول به طرق مختلف هستند؛ و سرامیک را بدون واسطه و مستقیم بدست خریداران می رسانند.

آخرین قیمت سرامیک کف در بازار

آخرین قیمت سرامیک کف در بازارآخرین قیمت سرامیک کف در بازار به تناسب کیفیت ها و درجه بندی ها متفاوت می باشد. همچنین عوامل مختلفی در قیمت آنها تاثیر گذار می باشد. مانند:

  • جنس مواد اولیه
  • نوع و نحوه ی تولید
  • نوع مواد به کار رفته در سرامیک
  • نوع طرح و رنگ سرامیک
  • برند و کیفیت لعاب
  • داشتن خاصیت ضد رطوبت و ضد حریق بودن سرامیک
  • و غیره

در بازار علاوه بر سرامیک ایرانی نوع خارجی آن نیز عرضه می شود که اغلب از سرامیک های لوکس و کلاسیک هستند و قیمت بالاتری نیز دارند.

موارد کاربرد سرامیک کف 60*60 در منازل

موارد کاربرد سرامیک کف 60*60  در منازلموارد کاربرد سرامیک کف ۶۰ * ۶۰ در منازل بیشتر در کف سالن؛ اتاق ها؛ آشپزخانه و راهروها می باشد. این سرامیک به علت بزرگ بودن همه جا به جز سرویس بهداشتی استفاده می شود و کاربرد فراوانی دارد. سرامیک کف در طرح ها و نقش های بسیار زیبا و شیک به جای کف پارکت ها استفاده می شود. همچنین طرح چوب آنها بسیار زیبا و شیک و مدرن می باشد که رنگ های زیبا و متنوعی دارد.