قله های ثروت توسط زنان کار آفرین فتح شد

خوب است دبدانید که زنان کار آفرین موفق شدند تا قله های موفقیت را یکی پس از دیگری فتح کنند. در این میان افراد بسیاری وجود دارند که در تلاشند تا از این زنان موفق الگو برداری کنند.

یخچال فریزر امرسان

یخچال ها اصولا در دو اصل تقسیم می شود یعنی معمولا دوکارایی دارند یک مورد برای مواد غذایی است که احتیاج به دمای خاصی ندارد که یخچالهای معمولی هستند و جور دیگر یخچال فریزر امرسان و یخچال ویترینی هستند. منظور از فرزیر این است در ان ابزاری وجود دارد که دمای آن محیط را خنک تر نگه می دارد و باعث یخ زدگی مواد خوراکی می شود از یخچال های فریزر معمولا برای اغلام، کالا یا مواد غذایی استفاده خواهد شد که احتیاج به یخ زدن دارند و اگر در دمایی مثل یخ زدن قرار نگیرند.

گیاهان دارویی ایران

توصیه های مهمی را برای مصرف گیاهان دارویی ایران می بایست مد نظر قرار داد و از افراط در آن بپرهیزید زیرا ممکن است گیاهی که مصرف می کنید به قسمتهای مختلف بدن لطمه و آسیب وارد نماید. گیاهان دارویی در کشور ایران رشد خوبی داشته و کوه ها و مراتع زیادی توانسته رویش خودروی خوبی را از این گیاهان به همراه داشته باشد.

شکلات تلخ ایرانی

با خوردن شکلات تلخ به کاهش سطح کلسترول بد کمک خواهید کرد زیرا که شکلات تلخ ایرانی حاوی چربیهای غیر اشباع از جمله اسید اولئیک می باشد و اینکه بیشتر چربیها در شکلاتها حاوی اسید استئاریک می باشند که به حذف کلسترول و بهتر شدن وضعیت عملکرد قلب و عروق خونی بسیار کمک می کند.

پودر موز

خوب است بدانید که پودر موز بسیار پر انرژی می باشد برای کودکانی که لاغر هستند و یا خیلی ضعف و بی حال می باشند مصرف آن لازم و ضروری است چرا که از ضعف و بی حالی و خستگی در کودکان جلوگیری می کند و خاصیت شادی آوری در آنها به وجود می آورد، همچنین فیبر بسیار زیادی دارد و کودکانی که دائماً اسهال و دلپیچه دارند برای آنها مناسب می ‌باشد.