سنگ مرمریت ساختمانی که در شب روشن می شود

آستانه‌های خانه معمولاً با استفاده از یکی از نجیب‌ترین، کاربردی‌ترین و مقاوم‌ترین مصالحی که طبیعت در دسترس مادر قرار داده است ساخته می‌شود: سنگ مرمر .

سنگ مرمریت ساختمانی یک سنگ طبیعی است که به راحتی قابل جلا دادن است و ساختاری غیر کریستالی دارد و ترجیح داده می شود زیرا به طور هماهنگ با عناصر معماری محیط سازگار است.

یکی از مرمرهای پر استفاده، Perlato di Sicilia است که در Custonaci در استان Trapani استخراج شده است. عمدتاً عاج با تکه های کلسیتی شبیه مروارید مادر.

برای یک نتیجه عالی که مطمئناً فراتر از طرح ها است، پیشنهاد می شود از سنگ مرمر قرمز ورونا استفاده کنید. این یک سنگ مرمر با رنگ قوی است که به شدت اتاق ها را مشخص می کند و فضایی دلپذیر و گرم ایجاد می کند.

به ویژه برای خانه هایی با طعم کلاسیک و اطمینان بخش مناسب است. همچنین کاملاً با مدرن ترین محیط ها سازگار است، به خصوص اگر با رنگ های خنثی ساخته شده باشد، و موجی از رنگ و انرژی می دهد.

سنگ

این یک سنگ آهک گره‌دار است که به راحتی می‌توان آن را برای جلوه‌ای پیچیده‌تر جلا داد. نسخه مات خشن تر است و برای مناطق کوهستانی مناسب است.

کسانی که به دنبال یک سبک کاملاً پیچیده و شیک و تقریباً اثیری هستند، می توانند سنگ مرمر عربی را انتخاب کنند.

این یک نوع بسیار ظریف از سنگ مرمر سفید است که با وجود رگه های خاکستری تیره به نام “عرابسک” مشخص می شود.

این شگفت‌انگیز طبیعت که از کوه‌های آلپ Versilia Apuan در استان لوکا می‌آید، به طور گسترده در ایجاد کف‌پوش‌ها و پوشش‌های داخلی استفاده می‌شود.

امکان پوشاندن دیوارها و کف سرویس بهداشتی خانه با موادی مانند سنگ مرمر انتخاب مناسبی است، دوام در طول زمان و ظاهر همیشه بهینه محیط مورد علاقه ما را تضمین می کند.

با تکیه بر متخصصان درگیر در فرآوری سنگ مرمر، می توان به ایجاد پوشش های عالی دست یافت. مجسمه های مرمری مدرن، دیدنی و ظریف ؛ کف‌های مرمری که به زیبایی و تمیزی محیط کمک می‌کنند.