تلویزیون سامسونگ 55 اینچ آخرین مدل که سخنگو می باشد

اولین تلویزیون مشکی و سفید 12 اینچی سامسونگ الکترونیکس که در نوامبر 1970 عرضه شد.

در آن زمان تمام مواد اولیه از سانیو ژاپن تامین می شد. Samsung Electronics در ژانویه 1971 500 دستگاه از این محصول را به پاناما، آمریکای مرکزی و جنوبی صادر کرد .

تلویزیون سامسونگ 55 اینچ آخرین مدل یکی از با کیفیت ترین تلویزیون های موجود در بازار می باشد و نمایش تصویر آن فوق العاده است.

این اولین ‘تلویزیون Econo’ در کره است که روش جایزه آنی را اعمال می کند.

قبلا روشن کردن تلویزیون زمان می برد اما این محصول مدلی بود که می تواند در هنگام روشن شدن تلویزیون بدون گرم شدن در مصرف برق صرفه جویی کند.

در سال 1973، کارآموزان Samsung Electronics که از آموزش فنی در ژاپن بازگشتند، موفق به ساخت یک تلویزیون سیاه و سفید ترانزیستوری 19 اینچی شدند.

تلویزیون

در همان سال 52000 تلویزیون 14 اینچی سیاه و سفید با نام ‘سامسونگ الکترونیک’ صادر شد. در آن زمان قیمت هر کدام 46 دلار بود.

این اولین تلویزیون رنگی است که توسط سامسونگ الکترونیکس در کره ساخته شده است. در سال 1976 توسعه یافت و برای اولین بار برای صادرات به خارج از کشور عرضه شد. در کره، پخش رنگی در سال 1980 آغاز شد.

در دهه 1990، سامسونگ الکترونیکس شروع به برجسته شدن در بازار جهانی کرد. این محصول اولین ‘تلویزیون BIO’ جهان است که در سال 1993 ساخته شده است.

این محصولی بود که مفهوم «بهزیستی» را که در آن زمان رایج نبود، با تابش اشعه‌های مادون قرمز دور که به جای امواج الکترومغناطیسی از یک لوله پرتو کاتدی باعث افزایش حیات می‌شد، معرفی کرد.

در سال 1996 تلویزیون لوکس پلاس وان با نسبت تصویر 12.8:9 که در دنیا بی سابقه بود معرفی شد. در آن زمان، تبلیغات تلویزیونی «یافتن یک اینچ پنهان» مورد استقبال زیادی از سوی مصرف کنندگان قرار گرفت.

این محصول پرچمدار بازار تلویزیون های رنگی 29 اینچی بود که سهم 45 درصدی در بازار داخلی را به خود اختصاص داد.

در آن زمان شرکت های مرتبط مانند سامسونگ کورنینگ، سامسونگ الکترونیکس و الکترو مکانیکس سامسونگ در توسعه شرکت کردند و توسعه را در مدت 1 سال و 6 ماه به پایان رساندند.